Platformele de socializare au devenit noua unealtă prin care constructorii de maşini de lux încearcă să crească angajamentul consumatorilor faţă de aceste branduri. De...
NYASPlatformele de socializare au devenit noua unealtă prin care constructorii de maşini de lux încearcă să crească angajamentul consumatorilor faţă de aceste branduri. De exemplu, pentru a creşte numărul de participanţi în cadrul expoziţiei auto New York Auto Show, eveniment care se desfăşoară în perioada 29 martie-7 aprilie, Audi, Bentley Motors, Jaguar, Porsche, Mercedes Benz sau BMW folosesc comunicarea prin mediile sociale pentru a prezenta ultimele noutăţi.

de Oana Coşman

Astfel, Audi foloseşte Tagboard pentru a posta mesajele din Twitter venite din partea clienţilor pe un ecran aflat chiar în apropierea standului său.

Pentru a fi sigur beneficiază de cea mai bună expunere în social media pentru noul model Flying Spur, constructorul britanic Bentley Motors foloseşte hashtag-uri pe plăcuţele de înmatriculare ale celor trei autovehicule expuse în cadrul show-ului de la New York.

Hashtag-ul şi Twitter este şi metoda folosită de Porsche care continuă sărbătorirea celor 50 de ani ai modelului 911 – #50Y911.

Expozanţii nu au uitat nici de alte platforme precum Facebook, Vine sau Tumblr. De exemplu, Rolls-Royce, Audi şi BMW au posta deja albume foto pe paginile lor de Facebook.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *