Compania a optat pentru un spot de brand, din care vor deriva spoturile de produs, menite să promoveze campanii și oferte speciale...

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=cKKj6y4TQ08]

Compania a optat pentru un spot de brand, din care vor deriva spoturile de produs, menite să promoveze campanii și oferte speciale alături de parteneri. După lansarea campaniei „Flanco. Mereu peste aşteptări”, compania continuă repoziționarea prin promovarea unui spot emotional, care vorbeste despre capacitatea de a oferi mai mult decât un simplu produs de electroIT.

de Marian Crăciun

Agenția 23 Communication Ideas a plecat de la caracteristicile companiei Flanco, dar și de la necesitatea de a comunica mai bine beneficiile celor mai noi tehnologii încorporate în electronice și electrocasnice, pentru a stimula ritmul de înnoire al aparaturii în locuințele din Romania.

Investițiile importante în consultanții Flanco, în mixul de produse, în servicii și în reamenajarea celor mai multe dintre magazine au adus Flanco mai aproape de obiectivul de a deveni liderul pieței de electroIT”,

Marina Zara, Marketing Motor Flanco.

Personajele spotului Flanco sunt cuplul care își dorește un cămin confortabil și potrivit cu stilul de viață, consultantul care știe să îi ofere informațiile de care are nevoie și prietenii alături de care se bucură de toate beneficiile produselor Flanco. Noua execuție din campania “Flanco. Mereu peste așteptări” îi arată consumatorului cum să integreze produsul dorit în stilul său de viață și subliniază o serie de atribute ale brandului: prietenos, sincer, dinamic, de încredere.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *