La doar nouă luni de la lansare, agenția de branding Storience este premiată la Transform Awards 2013 pentru rebrandingul Shakespeare School, în categoria „Best...
Adriana si Stefan LiuteLa doar nouă luni de la lansare, agenția de branding Storience este premiată la Transform Awards 2013 pentru rebrandingul Shakespeare School, în categoria „Best use of copy style/tone of voice”.

de Marian Crăciun

Lansată la 1 iulie 2012 de către soții Adriana și Ștefan Liuțe, agenția de branding Storience a fost premiată la a patra ediție a Transform Awards 2013, concurs care celebrează în fiecare an la Londra excelența în rebranding. Potrivit organizatorilor, această ediție a atras un număr record de agenții și companii participante.

Rebrandingul centrului de învățarea a limbii engleze Shakespeare School (www.shakespeare-school.ro) a fost primul proiect al agenției Storience, anunțat în toamna anului 2012, o dată cu aniversarea de 10 ani a școlii. Detalii despre proiect sunt disponibile pe pagina de Facebook a Storience. În cadrul procesului de rebranding, Storience a realizat și noul website al centrului.

Agenția are deja în portofoliu 20 de clienți din servicii profesionale, îngrijirea sănătății, bunuri de larg consum, construcții și materiale de construcții, design de interior, retail și non-profit.

Programul Transform Awards fondat de revista Communicate este un reper în industria de rebranding, repoziționare și transformarea de brand. Nominalizările au fost jurizate de un grup de specialiști in-house, designeri și jurnaliști experimentați cu scopul de a premia cele mai bune proiecte de rebranding din Europa.

noul logo SHS stil vizual 3 website-new-index

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *