Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii şi accesorii fashion din România a ales TotalPR pentru serviciile de relaţii publice şi...
meli meloMeli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii şi accesorii fashion din România a ales TotalPR pentru serviciile de relaţii publice şi management de evenimente. Contractul a fost semnat în urma unui pitch organizat la finele anului trecut și este valabil pe o perioadă de un an. Campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună.

de Marian Crăciun

Meli Melo Paris este o companie înfiinţată în 1998 de către francezii Hubert Larmaraud şi Stephane Dumas. Aceştia au pus bazele primului magazin, în Bucureşti, pentru ca astăzi reţeaua să numere 40 de locaţii în întreaga ţară.

În acest moment reţeaua Meli Melo Paris pune la dispoziţia clienţilor o gamă vastă de bijuterii şi accesorii fashion ce ţin cont de cele mai noi tendinţe din domeniu. Cu preţuri foarte avantajoase, acestea sunt grupate în colecţii sezoniere adaptate oricătui stil vestimentar, de la clasic la nonconformist.

“Meli Melo Paris este un brand care pune accent pe eleganţă, unicitate, imagine şi inovaţie continuă. Echipa TotalPR a dovedit că înţelege piaţa pe care activăm, evoluţia acesteia, valorile companiei noastre şi direcţiile către care ne îndreptăm, dar cel mai important – modalitatea în care dorim să transmitem acest lucru”, a declarat Oana Lazăr, Marketing Manager al Meli Melo Paris.

O parte dintre proiectele deja aprobate de către echipa Meli Melo Paris vor fi puse în practică  începând cu luna aceasta.

Încheierea acestui parteneriat confirmă trendul de dezvoltare al TotalPR în zona clienţilor din domeniul de retail, alături de Hornbach şi EuroGsm, aflate deja în portofoliul agenţiei.

meli melo2 meli melo3 meli melo4 meli melo5 meli melo6 meli melo7

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *