După cum bine spunea romancierul englez Anthony Burgess, femeile se hranesc cu lucruri noi si, de aceea, sunt tinta modei. În schimb, barbatii prefera...
zegaDupă cum bine spunea romancierul englez Anthony Burgess, femeile se hranesc cu lucruri noi si, de aceea, sunt tinta modei. În schimb, barbatii prefera pipele vechi si jachetele rupte, motiv pentru care Zega se adreseaza, in special, femeilor. Totusi, nu sunt ignorate nici celelalte categorii de potentiali clienti.

de Marian Crăciun

Pe o piata in continua dezvoltare in ultimele doua decenii, anul 2012 a adus un nou membru in retailul vestimentar din Romania: Zega, care isi propune sa promoveze o serie de designeri vestimentari romani, mai putin cunoscuti, prin nume ale colectiilor lor, cum ar fi: Gademm, Katerinimou, Pixie Shoes, Passepartous, Glamour by A.T., Cajoux, Nicole Enea, Watermelon si altele.

Pentru a fi in trend, un alt detaliu prin care Zega se deosebeste de celelalte magazine online de imbracaminte din Romania, este colectia proprie de articole vestimentare ce ii poarta numele.

In paralel, brand-uri renumite precum D&G, Guess sau Montenapoleone nu lipsesc de pe rafturile virtuale ale magazinului Zega. Articolele vestimentare disponibile online se vor adapta oricarui eveniment sau anotimp: rochii elegante, de ocazie, sau rochii casual, camasi elegante sau casual, pantofi eleganti sau balerini, cizme, botine, pulovere sau jachete.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *